نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت

برزنت ارزان در کرج 

برزنت ارزان به دو صورت پنبه و پلی استر پنبه است .سایز بندی این نوع پارچه درعرض های ۱۰۰ تا ۲۰۰ سانتی متر موجود می باشد.

برزنت با نام های یک لا نخ تا شش لا نخ است به صورت های برزنت موادی, برزنت خام ، برزنت چاپی, برزنت آهاری, برزنت های خطی یافت میشود.

با شروع فصل بارندگی و آغاز مسافرت ها استفاده از چادر های مسافرتی بیشتر می شود. پارچه های برزنتی در دوخت پرده های ضخیم و عایق حرارت، روکش اتومبیل ها و ساک و کیف های مختلف و به طور کل در هر جا که ضخامت در مقایسه با ظرافت اولویت دارد مورد مصرف قرار می گیرند.

قیمت پارچه برزنت (Tarpaulin fabric) که دارای مقاوت بالایی بوده و به همین دلیل کاربردهای مختلفی دارد. بنا به نوع کیفیت آن و دلایل مختلف دیگر متفاوت می باشد.



:: برچسب‌ها: برزنت ارزان در کرج،پارچه برزنت،چادر برزنت،چادر برزنت ارزان،خرید پارچه برزنت،پارچه برزنت در کرج،پارچه برزنت با کیفیت،برزنت در تهران،فروش اینترنتی برزنت،نمایندگی فروش برزنت،پارچه برزنت ارزان،پارچه برزنت با کیفیت ,
:: بازدید از این مطلب : 533
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت

تولیدی برزنت

در هنگام خرید برزنت از تولیدی برزنت به نکات زیر توجه فرمایید:

•    میزان مقاوت برزنت در برابر آتش و قطرات آب : نوع و درصد متریال به کار برده شده در پارچه های برزنتی سبب تعیین میزان مقاومت این پارچه ها در برابر آب و حرارت می شوند. 
•    نوع روکش و متریال مورد استفاده شده در پارچه های برزنتی : بسیاری از پارچه ها برزنتی با استفاده از روکش های پلاستیکی قابل تولید می باشند. همین امر سبب ایجاد خاصیت ضد آب در پارچه های برزنتی شده است. 

•    درصد استفاده از الیاف مصنوعی و طبیعی : برزنت از دو نوع الیاف مصنوعی و الیاف طبیعی در مراکز نساجی قابل تولید می باشد. هر چقدر پارچه های برزنتی با الیاف طبیعی بیشتری تولید شود، دارای کیفیت بالاتری می باشد. 



:: برچسب‌ها: تولیدی برزنت، برزنت، کارخانه تولید برزنت، پارچه برزنت، دستگاه تولید برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت

ساک دستی برزنتی

ساک برزنتی به دلیل استحکام بالا ومحکم بودنش، کیفیت چاپ خوب پارچه، مقاومت در برابر آب و نور خورشید ، جزو دسته ی ساک دستی های پر استفاده قرار می گیرد.  

برزنت به دو صورت پنبه وپلی استر پنبه است .سایز بندی این نوع پارچه درعرض های 100 تا 200 سانتی متر موجود می باشد در رنگ بندی فرمی ,سبز,قهوه ای ,خاکی، سفید، مشکی، سورمه ای  با توجه به نیاز و سفارش از وزن 220 الی 740 گرم بر متر مربع موجود است.  با نام های یک لا نخ تا شش لا نخ است به صورت های برزنت موادی, برزنت خام ، برزنت چاپی , برزنت آهاری , برزنت های خطی جهت مصارف مختلفی از جمله کاربرد های نظامی ,چتر,سایبان,خیمه,چادر,روکش کالا,روکش پالت,چادر اسکلتی (تونلی) روکش انواع وسایل کشاورزی ,خیمه اسکلتی ,روکش ضد آب انواع محصولات ,روکش کولر ,چادر وسایل نقلیه سنگین ,چادر مراسم عزاداری و هییت  و …

استقامت بالا در برابر نور آفتاب و آب  استقامت کششی بالا  اقتصادی ترین پوشش فضاهای باز  برزنت موادی،برزنت ضد آب،برزنت مقاوم،برزنت شش لا  پارچه ای که بیشتر برای ساک دستی تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد یک لا نخ می باشد. که بطور معمول سایز 32 در 42 در 10 تحمل وزن 10 الی 12 کیلو گرم را دارا می باشد.



:: برچسب‌ها: ساک دستی برزنتی،خرید ساک دستی برزنتی،قیمت ساک دستی برزنتی،فروش ساک دستی برزنتی،مرکز فروش ساک دستی برزنتی،پارچه برزنت کیف،خرید پارچه برزنت کیف،قیمت پارچه برزنت کیف ,
:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

 برزنت

برزنت پشت وانت

از پارچه های برزنت معمولا برای وانت و یا کامیون برای پوشاندن و ایمن سازی اجسام داخل کامیون و یا وانت استفاده می شود، که معمولا به کمک بندهای بسیار محکم و مقاوم به قلاب کامیون متصل می شوند. جهت تهیه ی پارچه های برزنتی می توانید از فروشگاه های اینترنتی به صورت آنلاین تهیه نمایید. 
نام دیگر پارچه های برزنتی تارپ است. معمولا تارپ ها برای ایمن سازی در برابر عناصر و اجسام داخل کامیون بار استفاده می شود.
از برزنت رول معمولا برای پوشاندن و محافظت از بار کامیونی کمپرسی استفاده می شوند. معمولا از پارچه های برزنتی پشت وانت یا نیسان که از جنس الیاف مصنوعی با پلی استر است و سبب استحکام بالا در برابر وزش بادها و طوفان های شدید می شود استفاده می گردد. معمولا از برزنت پشت وانت برای جلوگیری و کاهش حوادث ناشی از افتادن اجسام بر روی زمین استفاده می شود.
شایان ذکر است که مجموعه ی ایران برزنت سعی در تولید برزنت هایی با کیفیت بالا جهت عرضه به مشتریان گرامی است. 



:: برچسب‌ها: برزنت پشت وانت،دوخت چادر وانت،قیمت چادر نیسان باری،قیمت چادر برزنتی وانت،قیمت چادر نیسان وانت،قیمت چادر نیسان شمالی،قیمت چادر برزنتی نیسان،عکس چادر نیسان،قیمت چادر وانت پیکان ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت

برزنت بالکن

برزنت بالکن به عنوان یکی از مستحکم ترین و مقاوم ترین نوع پارچه جهت پوشش بالکن و یا تراس ساختمان محسوب می شود. مجموعه ی ایران برزنت انواع برزنت مخصوص بالکن را با استفاده از بهترین متریال روزدنیا تولید می کند. 
برزنت بالکن با قرار گیری در آب و هوای متفاوت به هیچ عنوان تغییر کیفیت نمی دهند. این پارچه ها از مقاومت و استحکام بالایی در برابر عوامل محیطی برخوردار می باشند. 

انواع برزنت بالکن 

•    برزنت شمعی : برزنت شمعی به عنوان یکی از انعطاف پذیرترین نوع پوشش بالکن محسوب می شود. این پارچه ها دارای وزن سبک و کمی می باشند. پارچه برزنت شمعی از مقاومت بالایی در برابر نور آفتاب برخوردار می باشد. 
•    برزنت ماشین سنگین : برزنت ماشین سنگین از مقاومت و استحکام بالاتری نسبت به برزنت شمعی برخوردار می باشد. این پارچه ها در برابر عوامل محیطی از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. 
•    برزنت نظامی : برزنت نظامی در برابر باد، باران و آفتاب از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. از این پارچه ها نه تنها به عنوان پوشش بالکن بلکه به عنوان کاربردهای نظامی مورد استفاده قرار می گیرند. این پارچه ها با تغییرات دمایی و یا آب و هوایی به هیچ عنوان دچار تغییر کیفیت نمی شوند. 



:: برچسب‌ها: برزنت بالکن، قیمت برزنت بالکن، بالکن، پوشاندن بالکن با برزنت، برزنت برای بالکن، قیمت برزنت برای بالکن، پارچه برزنت برای بالکن، برزنت، برزنت ضد آب و آفتاب ,
:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت 

لیست قیمت برزنت    

لیست قیمت برزنت در مراکز تولیدی بر حسب اندازه و کیفیت آن تعیین می گردد. در حال حاضر قیمت دقیقی از لیست قیمت انواع برزنت در بازار موجود نمی باشد. 
چرا که اغلب پارچه های برزنتی به دلیل جنس و کیفیت های متفاوت با قیمت های مختلفی به فروش می رسند. مجموعه ی ایران برزنت از جمله مراکز است، که انواع برزنت را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به فروش می رساند. 
گروه تولیدی ایران برزنت برای آن دسته از افرادی که خواهان تهیه ی انواع برزنت با قیمت های پایین هستند، امکان خرید عمده را برای آنها فراهم کرده است. 
این مجموعه با حذف هر گونه واسطه انواع برزنت را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به فروش می رساند. شرکت ایران برزنت به عنوان یکی از منصف ترین مراکز تولیدی برزنت محسوب می شود. 



:: برچسب‌ها: لیست قیمت برزنت، قیمت پارچه برزنت، قیمت برزنت، قیمت برزنت متری ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

 برزنت

نمایندگی فروش برزنت در ایران

معمولا برزنت ها به سه بخش عمده ی برزنت شمعی، برزنت کانتینری و برزنت نسوز دسته بندی شده اند.نمیتوان گفت که بهترین نوع برزنت کدام است زیرا با توجه به نیاز مصرف کننده هر کدامشان کاربرد های متفاوتی دارند.مجموعه ایران برزنت مرغوب ترین مواد مصرفی را در پارچه برزنت به کار می برد که این امر موجب کیفیت بالای پارچه برزنت ها می شود.

گروه ایران برزنت انواع برزنت را با بالاترین کیفیت و بهترین قابلیت ها تولید می کند. گروه ایران برزنت انواع پارچه های برزنتی را به صورت اینترنتی و حضوری خدمت مشتریان محترم به فروش می رساند. کیفیت برزنت در تولیدی ایران برزنت بالا می باشد. علت کیفیت بالا در پارچه های برزنتی در تولیدی ایران برزنت به علت استفاده از الیاف و پارچه های مرغوب می باشد. 

 



:: برچسب‌ها: نمایندگی فروش برزنت در ایران،پارچه برزنت،برزنت نانو،فروش پارچه برزنت ، دوخت پارچه برزنتی ، چادر برزنتی ، دوخت چادر برزنتی ، پارچه برزنت ارزان در کرج ، پارچه برزنت ارزان در تهران ، مرکز فروش پارچه برزنت ، پارچه برزنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 514
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت

برزنت خطی

پارچه برزنت به دلیل وجود خط های راه راه در این پارچه ها با نام خطی نام گذاری کرده اند. برزنت خطی پارچه های چند منظوره ای همراه با طول عمر بسیار بالا، صد در صد ضد آب، ایمن در برابر اشعه ماورا بنفش و با کیفیت و مقاومت بسیار بالا در بازار مورد خرید و فروش بسیاری از افراد قرار می گیرند.

مجموعه ی ایران برزنت با استفاده از دستگاه های مخصوص رنگ در قسمت رنگرزی کارخانه انواع پارچه های برزنتی را در رنگ ها و نقش های زیبا تولید و روانه ی بازار می کند. 
این پارچه ها با استفاده از مجهزترین دستگاه های روز دنیا در کارخانه ی ایران برزنت قابل تولید می باشند. این دستگاه ها قادر به چاپ هر گونه طرح و پیام های تبلیغاتی بر روی پارچه های برزنت خطی می باشند. 

این پارچه به عنوان یک نسل جدید از پارچه های برزنتی به شمار می آید، که از بهترین مواد اولیه در مجموعه ی ایران برزنت تولید می شود. برزنت های خطی بالاترین میزان مقاومت را در برابر سوراخ شدگی و ضربه دارا می باشند و ظرفیت فوق العاده بالایی در برابر پارگی میان تمامی انواع برزنت ها دارند.



:: برچسب‌ها: برزنت خطی،قیمت برزنت خطی،خرید برزنت خطی،فروش برزنت خطی،مرکز فروش برزنت خطی،بهترین مرکز تولید برزنت خطی،پارچه برزنت خطی،قیمت پارچه برزنت خطی،خرید پارچه برزنت خطی،فروش پارچه بزنت خطی ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت 

کاربرد کاور کولر آبی

برزنت  کولر از کولر شما در برابر نور آفتاب محافظت می کند. وجود این پارچه ها در اطراف کولر موجب شده تا هوای خنک را عبور دهد و سبب خنک تر شدن هوا شود. این پارچه ها در برابر باد، باران و آفتاب از مقاوت بالایی برخوردار هستند. برزنت کولر در ابعاد و اندازه های استاندارد در کارخانه ی ایران برزنت تولید می شود. برزنت کولر معمولا در عرض های ۱۸- ۲۴-۳۰-۳۶و ۴۲ سانتی متری قابل تولید می باشد. معمولا پارچه های برزنتی را دور تا دور کولر پوشانده می شوند، تا از کولر در برابر هر گونه عوامل خارجی محافظت کند. 



:: برچسب‌ها: کاربرد کاور کولر آبی،کاور برزنتی کولر آبی،قیمت کاور برزنتی کولر آبی،خرید کاور برزنتی کولر آبی،فروش کاور برزنتی کولر آبی،کاور کولر،کاور برزنت کولر ,
:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت

ارزان ترین مرکز فروش برزنت در ایران کجاست؟

ارزان ترین مرکز فروش برزنت در ایران تولیدی ایران برزنت می باشد. این تولیدی انواع پارچه های برزنتی را با بالاترین کیفیت تولید و روانه ی بازار می کند. 

قیمت ارزان برزنت در این تولیدی به دلیل کاهش سود کاری جهت فروش بیشتر می باشد. این پارچه ها از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. 

اگر قصد خرید برزنت ارزان قیمت و کیفیت بالا را دارید، همین حالا از تولیدی ایران برزنت اقدام نمایید. 



:: برچسب‌ها: پارچه برزنت شمعی،پارچه برزنت ، قیمت پارچه برزنت ، خرید پارچه برزنت ، فروش پارچه برزنت ، دوخت پارچه برزنتی ، چادر برزنتی ، دوخت چادر برزنتی ، پارچه برزنت ارزان در کرج ، پارچه برزنت ارزان در تهران ، مرکز فروش پارچه برزنت ، پارچه برزنتی ، پارچه برزنتی ارزان ، برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت 

لیست قیمت برزنت    

لیست قیمت برزنت در مراکز تولیدی بر حسب اندازه و کیفیت آن تعیین می گردد. در حال حاضر قیمت دقیقی از لیست قیمت انواع برزنت در بازار موجود نمی باشد. 
چرا که اغلب پارچه های برزنتی به دلیل جنس و کیفیت های متفاوت با قیمت های مختلفی به فروش می رسند. مجموعه ی ایران برزنت از جمله مراکز است، که انواع برزنت را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به فروش می رساند. 

چرا که این مجموعه با ارائه ی تمامی محصولات با قیمت مناسب سعی در ایجاد حس رضایتمندی در بین مشتریان خود دارد. جهت اطلاع از لیست قیمت برزنت با شماره های 02165238505  |  09129150737 حاصل فرمایید. 

 



:: برچسب‌ها: لیست قیمت برزنت، قیمت پارچه برزنت، قیمت برزنت، قیمت برزنت متری ,
:: بازدید از این مطلب : 544
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت

قیمت برزنت پی وی سی

قیمت برزنت پی وی سی در مجموعه ی ایران برزنت مناسب و اقتصادی می باشد. کیفیت، اندازه، جنس و ضخامت از عوامل تاثیر گذار در تعیین نرخ برزنت پی وی سی می باشد. 

به همین علت نمی توان قیمت دقیقی از برزنت پی وی سی اعلام کرد. جهت اطلاع از لیست قیمت برزنت پی وی سی با شماره های 02165238505  |  09129150737 تماس حاصل فرمایید. 

ما به شما مشتریان عزیز در مجموعه ی ایران برزنت بهترین راهنمایی را جهت تهیه ی برزنت پی وی سی با کیفیت می کنیم، تا با توجه به نوع نیاز خود این پارچه ی با کیفیت را تهیه نمایید. 



:: برچسب‌ها: قیمت برزنت پی وی سی، قیمت برزنت، قیمت پارچه برزنت، خرید پارچه پی وی سی، پارچه پی وی سی چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت 

دوخت ارزان برزنت

تولیدی ایران برزنت با استفاده از تجهیزات پیشرفته و دستگاه های مجهز انواع برزنت را با دوخت تمیز تولید می کند. قیمت برزنت تولید شده ی نهایی در مجموعه ی ایران برزنت ارزان و مناسب می باشد. این مجموعه با رعایت حال عموم مردم انواع برزنت را با قیمت مناسب به فروش می رساند. جهت تهیه ی انواع برزنت با شماره های درج شده در صفحات سایت تماس حاصل فرمایید. 



:: برچسب‌ها: دوخت ارزان برزنت،برزنت ضد آب،فروش برزنت ضد آب،خرید برزنت ضد آب،برزنت،پارچه برزنت،برزنت نانو،فروش پارچه برزنت ، دوخت پارچه برزنتی ، چادر برزنتی ، دوخت چادر برزنتی ، پارچه برزنت ارزان در کرج ، پارچه برزنت ارزان در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

پارچه برزنت

تفاوت پارچه برزنت با پارچه برزنت پی وی سی 

در ابتدا قبل از اینکه در خصوص تفاوت های بین پارچه برزنت با پارچه برزنت پی وی سی بپردازیم، بهتر است کمی در خصوص این دو مدل پارچه صحبت کنیم. پارچه های برزنت در انواع مختلف قابل تولید می باشند، که هر یک با توجه به نوع کاربرد و کارایی مد نظر مورد استفاده قرار می گیرند. 
برخی از این پارچه ها دارای بافت لطیف و برخی دیگر دارای بافت زمخت می باشند. پارچه های برزنتی دارای انواع مختلفی می باشند، که هر یک با توجه به جنس و قابلیت هایی که دارند، دارای کاربردهای فراوانی می باشند. 

پارچه های برزنتی از پارچه های صد در صد نخ پنبه همراه با ترکیبی از مواد پلیمری قابل تولید می باشند. پارچه برزنت در برابر تغییرات ناگهانی آب و هوایی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. معمولا در تولید برزنت پی وی سی ماده ای به نام هاردنر با حرارت بالا ذوب می شود. این پارچه ها از مواد نفتی و مواد پلیمری قابل تولید هستند و به طبع دارای رنگ براقی می باشند. 
علت رنگ براق در این پارچه ها به دلیل استفاده از مواد نفتی و مواد پلیمری می باشد. از خصوصیات برزنت پی وی سی می توان به عدم چروک پذیری در پارچه، مقاومت و استحکام بالا اشاره کرد. 



:: برچسب‌ها: تفاوت پارچه برزنت با پارچه برزنت پی وی سی، قیمت پارچه برزنت، خرید اینترنتی پارچه برزنتی، خرید اینترنتی پارچه برزنتی ضد آب، قیمت برزنت، قیمت پارچه pvc، دوخت برزنت ضد آب ,
:: بازدید از این مطلب : 527
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت 

خرید اینترنتی برزنت کیفی

برای تهیه ی برزنت  کیفی نه تنها به صورت حضوری بلکه به صورت اینترنتی از مجموعه ی ایران برزنت می توانید اقدام نمایید. این مجموعه امکان خرید اینترنتی برزنت کیفی را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است، تا در صرف وقت و زمان با ارزشتتان صرفه جویی نمایید. با خرید اینترنتی برزنت کیفی از مجموعه ی ایران برزنت در کمترین زمان ممکن صاحب یک محصول برزنتی با کیفیت شوید و کیفیت اساس کار در مجموعه ی ایران برزنت محسوب می شود. 



:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی برزنت کیفی، پارچه برزنت کیفی، پارچه برزنتی کیفی از کجا بخرم، خرید اینترنتی پارچه برزنتی، قیمت پارچه برزنت، خرید اینترنتی پارچه برزنتی ضد آب ,
:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت

برزنت ۳لا ۶لا

برزنت ۳لا ۶لا از تعداد لایه های نخ بیشتری در تار و پود پارچه به کار برده شده است. برزنت معمولا در عرض های 100، 150 و 200 سانتی متری قابل تولید می باشد. مجموعه ایران برزنت با در نظر گرفتن نیاز برخی از مشتریان به خرید برزنت در ابعاد بالاتر، انواع پارچه های برزنتی را در ابعاد و طول های متفاوت تولید می کند. برزنت ضخیم از مقاومت و استحکام بالاتری برخوردار می باشد. برزنت 3لایه و 6 لایه با دو نوع الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می شود، که هر یک بر اساس جنس، خاصیت و نوع ویژگی دارای وجه تمایز منحصر به فردی می باشند. برزنت ۳لا ۶لا به عنوان یکی از ضخیم ترین نوع پارچه در بازار محسوب می شود. این پارچه در برابر عوامل محیطی و تهدیدات خارجی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت

برزنت سه لایه در شش لایه 

برزنت سه لایه در شش لایه به دلیل ضخامت بالا به عنوان یکی از مستحکم ترین و مقاوم ترین نوع پارچه در بازار محسوب می شود. 
این پارچه ها از مقاومت بالایی در برابر قطرات آب برخودار هستند. به طور کلی؛ تعداد لایه های نخ در هم تنیده شده میزان ضخامت این پارچه ها را مشخص می کند. 

این پارچه ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشند و از آن ها معمولا در کارهای کششی مانند: انواع سازه های کششی مورد استفاده قرار می گیرند.

برزنت های سه لایه در شش لایه جزء یکی از ضخیم ترین نوع پارچه ها محسوب می شوند، که دارای وزن سنگینی می باشند. برزنت 3 لایه در 6 لایه یعنی از 6 لایه نخ و 3 لایه پود تشکیل شده است. 



:: بازدید از این مطلب : 510
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت

برزنت خطی

برزنت خطی جزء یکی از دسته بندی های پارچه های برزنتی در صنعت نساجی محسوب می شود. این پارچه ها با استفاده از دستگاه های پیشرفته در طرح و رنگ های متفاوت قابل تولید هستند. 

معمولا این پارچه ها دارای انعطاف پیذیری بالایی هستند و از آن در بسیاری از امور مورد استفاده قرار می گیرند. 

این پارچه ها در برابر مواد شیمایی از قدرت مقاومتی بالایی برخوردار هستند و در برخورد با این مواد به هیچ عنوان دچار تغییر کیفیت نمی شوند. 



:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت

لیست قیمت برزنت ضد آب

لیست قیمت برزنت ضد آب در مجموعه ی ایران برزنت با توجه به اندازه و متراژ پارچه های برزنتی مشخص می شود. این پارچه ها با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در مجموعه ی ایران برزنت به فروش می رسند. 

مواد اولیه ی برزنت ضد آب با قیمت های متفاوتی در مجموعه ی ایران برزنت خریداری می شود. به همین علت قیمت برزنت در حال حاضر دارای نوساناتی می باشد. 

مجموعه ی ایران برزنت انواع برزنت های ضد آب را با قیمت های مناسب به فروش می رساند. جهت اطلاع از قیمت برزنت های ضد آب با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. 



:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

 برزنت 
قیمت برزنت ارتشی

پارچه های برزنت ارتشی به دلیل استفاده از مواد و متریال با کیفیت در هنگام تهیه ی آن دارای مقاومت کششی و استحکام بالا می باشند.
اگر بخواهیم، پارچه های برزنتی ارتشی را با پارچه های معمولی مقایسه کنیم، هیچ شباهتی بین این دو مدل از پارچه ها نمی بینیم. چرا که در هنگام تولید مواد تشکیل دهنده ی پارچه های برزنتی نسبت به پارچه های معمولی کاملا متفاوت می باشند.
مجموعه ی ایران برزنت پارچه هایی با کیفیت بالا و دوخت بسیار عالی تهیه و تولید می کند.
جنس پارچه های برزنت ارتشی به دلیل استفاده ی مداوم باید دارای جنس، با کیفیت بالا می باشند.



:: بازدید از این مطلب : 600
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

پارچه برزنت

پارچه برزنت در قم

پارچه برزنت در قم مشخصات پارچه‌ای را شامل می‌شود که دارای ضخامت و استحکام و سختی است همچنین انعطاف پذیر و مقاوم در برابر آب است که اصولا تولید شده از پارچه‌هایی مثل کرباس یا پلی استر دارای روکش یورتان یا پلاستیک‌هایی مثل پلی اتیلن است. این نوع پارچه کاربردهای مختلفی را در صنایع مختلف و همچنین زندگی روزمره شامل می‌شود. پارچه برزنت در قم دارای دو نوع پنبه و پلی استر است که سایزبندی آن شامل عرض‌های ۱۰۰ الی ۲۰۰ سانتیمتری است.برای خرید پارچه برزنت در قم با مشاورین ما در ایران برزنت بهترین مرکز فروش پارچه برزنت در قم تماس حاصل نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 594
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت
لیست قیمت برزنت  

لیست قیمت برزنت در مراکز تولیدی بر حسب اندازه و کیفیت آن تعیین می گردد. در حال حاضر قیمت دقیقی از لیست قیمت انواع برزنت در بازار موجود نمی باشد. 
چرا که اغلب پارچه های برزنتی به دلیل جنس و کیفیت های متفاوت با قیمت های مختلفی به فروش می رسند. مجموعه ی ایران برزنت از جمله مراکز است، که انواع برزنت را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به فروش می رساند. 
گروه تولیدی ایران برزنت برای آن دسته از افرادی که خواهان تهیه ی انواع برزنت با قیمت های پایین هستند، امکان خرید عمده را برای آنها فراهم کرده است. 
این مجموعه با حذف هر گونه واسطه انواع برزنت را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به فروش می رساند. شرکت ایران برزنت به عنوان یکی از منصف ترین مراکز تولیدی برزنت محسوب می شود. 
چرا که این مجموعه با ارائه ی تمامی محصولات با قیمت مناسب سعی در ایجاد حس رضایتمندی در بین مشتریان خود دارد. جهت اطلاع از لیست قیمت برزنت با شماره های 02165238505  |  09129150737 حاصل فرمایید. 



:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

پارچه برزنت

فروش پارچه برزنت

پارچه برزنت از بهترین ومحکم ترین نوع پارچه میباشد ، این پارچه در تولیدی شرکت ایران برزنت به صورت کاملا حرفه ایی و با بهترین مواد بافته و تولید میشود، شرکت ایران برزنت با سابقه طولانی در تولید این پارچه ها و همچنین تولید محصولات جانبی از جمله پر کاربردترین این محصولات چادر برزنت میباشد که طرح های متنوعی دارد و در ایران برزنت به فروش میرسد، این پارچه سفت و سخت حوزه ساخت چادر برزنت بسیار پر کاربرد میباشد و در این صنعت بسیار پر رونق وپرفروش  است، فروش پارچه برزنت در شرکت ایران برزنت با قیمت بسیار مقرون به صرفه انجام میشود وشما مشتریان عزیز میتوانید برای انتخاب پارچه و محصول مورد نظر خود با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید. 



:: بازدید از این مطلب : 585
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 خرداد 1402 | نظرات ()